Pracovník(ce) call centra – DPP

Tvoříme kampaně a strategie pro široké portfolio našich klientů. Dokážeme pomoci jak začínajícím projektům a podnikatelům, tak středním podnikům nebo nadnárodním korporacím.

Staňte se součástí našeho týmu s podílejte se spolu s námi na růstu a rozvoji našich klientů.

Možná hledáme právě vás.

01

Co u nás budete dělat?

  • Aktivně komunikovat s klienty po telefonu a e-mailem.
  • Ač je naše pozice obchodně zaměřená, rozhodně nebudete nic prodávat. Vaší náplní práce bude seznamovat klienty s našimi službami po telefonu a sjednávat schůzky pro naše obchodní zástupce.
  • Pečlivě zapisovat informace do interního systému a organizovat aktivity dalších kolegů.

02

A kdo jste vy?

  1. Spolehlivá a komunikativní osobnost.
  2. Umíte pracovat svižně na počítači.
  3. Mluvíte plynule česky nebo slovensky.
  4. Hledáte přivýdělek na DPP nebo DPČ.

03

Už jen malý kousek chybí od vysněné práce.










    Příběh Romana

    práce se pro vás musí stát životním stylem

    “Když jsem nastupoval do této společnosti nedovedl jsem si představit jaké nasazení bude potřeba vynaložit. Tato práce se pro vás musí stát životním stylem. Z počátku to pro mě byla spousta novinek a adrenalin s každým nasazením, testováním s očekávání prvních konverzí. Vůbec jsem nečekal, že půjdeme tolik do hloubky a budeme si programovat vlastní věci.

    Příběh Romana

    práce se pro vás musí stát životním stylem

    “Když jsem nastupoval do této společnosti nedovedl jsem si představit jaké nasazení bude potřeba vynaložit. Tato práce se pro vás musí stát životním stylem. Z počátku to pro mě byla spousta novinek a adrenalin s každým nasazením, testováním s očekávání prvních konverzí. Vůbec jsem nečekal, že půjdeme tolik do hloubky a budeme si programovat vlastní věci.

    Od jednoduchých kampaní jsem se propracoval k sofistikovanějším systémům a náročnějším kampaním. Po roce ve společnosti jsem si zvykl, že novinky vlastně nikdy nekončí, protože každý den se děje něco nového. Na nenadálé problémy musíte umět reagovat rychle, agilně, protože i překážku jde nakonec využít jako konkurenční výhodu ve prospěch klienta, pokud víte jak na to.

    Ohromně mě motivuje můj tým a také příležitost k testování novinek, které nám Google umožňuje. Ty tři roky ve firmě uběhly rychle, dnes se starám hlavně o kvalitu a odborný dohled nad pracemi, který celý tým dodává našim klientům. Na starosti mám také PPC nováčky se kterými prožívám jejich první krůčky, tak jako tomu bylo u mě. V každém novém specialistovi vidím sám sebe na začátku.”