Tvoříme kampaně a strategie pro široké portfolio našich klientů. Dokážeme pomoci jak začínajícím projektům a podnikatelům, tak středním podnikům nebo nadnárodním korporacím.
Staňte se součástí našeho týmu s podílejte se spolu s námi na růstu a rozvoji našich klientů.
Možná hledáme právě vás...
01
Co u nás budete dělat?
- Spravovat a tvořit PPC kampaně v systémech AdWords, Sklik a Facebook.
- Navrhovat nové marketingové strategie v rámci PPC.
- Optimalizovat on-line marketingové strategie a sledovat výkonnost jednotlivých kanálů..
- Pravidelně komunikovat s klienty, přinášet návrhy na zlepšení kampaní a pravidelně reportovat výsledky.
02
A kdo jste vy?
- Máte zkušenosti s prací v rozhraní Google Adwords a Sklik (zakládání kampaní, optimalizace a vyhodnocování výsledků).
- Jste srdcař, pracant, neděláte nic napůl.
- Jsou vám blízké analýzy a práce s čísly vás prostě baví.
- Máte perfektní znalost českého jazyka – bez toho to u nás opravdu nepůjde.
- Nechybí vám nadšení pro věc a chuť přicházet s novými nápady (navrhování inzerátů, vytváření strategií apod.).
- Pod své výsledky se chcete podepsat – ke kampaním klientů se chováte jako by byly vaše vlastní..
- Nedělá vám problém si sám/sama organizovat svůj pracovní den a stanovovat priority.
- Nechcete pracovat jen z pláže a z kavárny, baví vás být v centru dění, v našem dog friendly officu.
03
Už jen malý kousek chybí od vysněné práce.
Příběh Romana
práce se pro vás musí stát životním stylem
“Když jsem nastupoval do této společnosti nedovedl jsem si představit jaké nasazení bude potřeba vynaložit. Tato práce se pro vás musí stát životním stylem. Z počátku to pro mě byla spousta novinek a adrenalin s každým nasazením, testováním s očekávání prvních konverzí. Vůbec jsem nečekal, že půjdeme tolik do hloubky a budeme si programovat vlastní věci.
Příběh Romana
práce se pro vás musí stát životním stylem
“Když jsem nastupoval do této společnosti nedovedl jsem si představit jaké nasazení bude potřeba vynaložit. Tato práce se pro vás musí stát životním stylem. Z počátku to pro mě byla spousta novinek a adrenalin s každým nasazením, testováním s očekávání prvních konverzí. Vůbec jsem nečekal, že půjdeme tolik do hloubky a budeme si programovat vlastní věci.
Od jednoduchých kampaní jsem se propracoval k sofistikovanějším systémům a náročnějším kampaním. Po roce ve společnosti jsem si zvykl, že novinky vlastně nikdy nekončí, protože každý den se děje něco nového. Na nenadálé problémy musíte umět reagovat rychle, agilně, protože i překážku jde nakonec využít jako konkurenční výhodu ve prospěch klienta, pokud víte jak na to.
Ohromně mě motivuje můj tým a také příležitost k testování novinek, které nám Google umožňuje. Ty tři roky ve firmě uběhly rychle, dnes se starám hlavně o kvalitu a odborný dohled nad pracemi, který celý tým dodává našim klientům. Na starosti mám také PPC nováčky se kterými prožívám jejich první krůčky, tak jako tomu bylo u mě. V každém novém specialistovi vidím sám sebe na začátku.”
- Written by: Tomasson
- Posted on: 9. 7. 2020
- Tags: Kariéra