Specialist(k)a zbožových srovnávačů

Možná hledáme právě vás.

01

Co u nás budete dělat?

  • Zastřešovat kampaně na Heurece, Zboží.cz i jiných vyhledávačích sortimentu zboží.
  • Upravovat a kontrolovat produkty v XML feedech.
  • Doplňovat informace, které srovnávače potřebují a kontrolovat pozice produktů a jejich výkon.
  • Pravidelně e-mailem i telefonicky komunikovat s klienty a adminy zbožových srovnávačů.
  • Pracovat v Google Analytics.
  • Analyzovat výsledky své práce a navrhovat další řešení.

02

A kdo jste vy?

  1. Výborně se orientujete v Excelu.
  2. Srdcař/ka, pracant s analytickými schopnostmi a myšlením.
  3. Možná už máte zkušenosti s XML feedy a to je vaše velké plus.
  4. Jsou vám blízké analýzy a práce s čísly vás prostě baví.
  5. Máte perfektní znalost českého jazyka a nevadí vám vykonávat také rutinní činnosti.
  6. Nechybí vám nadšení pro věc a chuť hledat nové cesty..
  7. Pod své výsledky se chcete podepsat – ke kampaním klientů se chováte, jako by byly vaše vlastní..
  8. Umíte si sám/sama organizovat svůj pracovní den a stanovovat priority.

03

Už jen malý kousek chybí od vysněné práce.










    Příběh Romana

    práce se pro vás musí stát životním stylem

    “Když jsem nastupoval do této společnosti nedovedl jsem si představit jaké nasazení bude potřeba vynaložit. Tato práce se pro vás musí stát životním stylem. Z počátku to pro mě byla spousta novinek a adrenalin s každým nasazením, testováním s očekávání prvních konverzí. Vůbec jsem nečekal, že půjdeme tolik do hloubky a budeme si programovat vlastní věci.

    Příběh Romana

    práce se pro vás musí stát životním stylem

    “Když jsem nastupoval do této společnosti nedovedl jsem si představit jaké nasazení bude potřeba vynaložit. Tato práce se pro vás musí stát životním stylem. Z počátku to pro mě byla spousta novinek a adrenalin s každým nasazením, testováním s očekávání prvních konverzí. Vůbec jsem nečekal, že půjdeme tolik do hloubky a budeme si programovat vlastní věci.

    Od jednoduchých kampaní jsem se propracoval k sofistikovanějším systémům a náročnějším kampaním. Po roce ve společnosti jsem si zvykl, že novinky vlastně nikdy nekončí, protože každý den se děje něco nového. Na nenadálé problémy musíte umět reagovat rychle, agilně, protože i překážku jde nakonec využít jako konkurenční výhodu ve prospěch klienta, pokud víte jak na to.

    Ohromně mě motivuje můj tým a také příležitost k testování novinek, které nám Google umožňuje. Ty tři roky ve firmě uběhly rychle, dnes se starám hlavně o kvalitu a odborný dohled nad pracemi, který celý tým dodává našim klientům. Na starosti mám také PPC nováčky se kterými prožívám jejich první krůčky, tak jako tomu bylo u mě. V každém novém specialistovi vidím sám sebe na začátku.”